Lásd a bicepszed. Légy a bicepszed.

Sokan közülünk jól ismerik azt a szó szerint vett kemény tornát és lélektani hadviselést, amit egy egész estés veretés jelent. A lelkesedés a bicepsz- edzés minden szintjén fontos. A LavaLava ajánlásával és Dr. Bagó szakmai lektorálásával összeszedtünk nektek öt nagytermes talajgyakorlatot, amellyel biztos az edzés sikere.

a1e8a7ef8fd710408848d5db03f3d869

 

Készenállásba fellendülés

Kézfelnyújtá hosszan a kiállás előtt-alatt, vagy totál ütemtelenül bármikor, amikor úgy érzed, ez most aztán beadja. 10 x 15-ös sorozatokat ajánlunk, haladók próbálkozhatnak kisebb súlyokkal is, mondjuk fél literes vodka szódával, ízlés dolga.

 

27d9950d7bbb0feeadfeeff8adb38d89

 

Meggyszedős

Az antagonista /ellentétes/ izmaid dolgoznak ilyenkor: váltott karral a magasba és még magasabbra, szeded a meggyet a napszámos hauzra, ideális esetben a körülötted táncoló Danone csoport is így válogat. Ha némi idő elteltével túlzottan monotonnak érzed a karmunkát, érdemes belevinni egy kis szeletelést, esetleg néhány téglarakós karmozdulatot.

 

aa7c49bc6a074c28b5c974da3929e9db

 

Árnyékbox

Korántsem egyszerű gyakorlat, fontos előtte a szakszerű bemelegítés, és mivel szigorúan izomtrikós/feszülős ingben végrehajtandó mozgássor, az sem árt, ha előtte a mosdóban lenyomsz pár fekvőt, hogy rendesen bedurranjanak azok a bicepszek. A gyakorlatsor helyes kivitelezése és a sérülések elkerülése érdekében érdemes megfigyelni a profikat: agresszív arccal, vastag fukszokkal a nyakukban küzdenek a sötétség ellen.

0ab067c0392ee4f58592c62c6862815a

 

Lég DJ

A léggitár egy modernkori vadhajtása ez, igazi mesterei általában szóló tagok, különleges beleérző képességgel rendelkező empaták, akik a "magukkal hozott keverőiken" tekergetik a potikat, testi-lelki közösséget vállalva a DJ-vel. Exhibicionista alkatoknak különösen javasoljuk.

fb477723ead022aa8b5c1403bc48fea8

 

Veremgimnasztika:

Ez már a levezetés, a sportág profijai, az afterek nagyjai értik igazán a gyakorlat fontosságát. Valójában az elemi osztályos tesiórákat megidéző nyújtó-lazító gyakorlatsor. Beszív- kifúj. Pont mint egy jó after.

 

hányni